niedziela, 28 kwietnia 2013

miszmaaaasz

Czeeeść, 

w poniedziałek przyszły do mnie bańki chińskie i jestem mega zadowolona! Jak na razie masowałam nimi nogi i pupę raz, ponieważ moje paskudne popękane naczynka na udach się rozszerzyły.. ale już wszystko jest okej i następnym razem po prostu ominę te miejsca ;D  polecam każdemu kto w prosty i szybki sposób chce ujędrnić ciało! 



Ostatnio kupiłam 2 lakiery z Essence.. wszystko okej, kolory przepiękne tylko szybko odpryskuje z moich mega rozdwojonych paznokci ;/ nie mogę ich doprowadzić do porządku.. macie jakieś sprawdzone sposoby, aby doprowadzić paznokcie do normalnego stanu??





Zrobiłam porządek w mojej "kosmetyczce", są tutaj rzeczy, które używam na co dzień. Podstawowe kosmetyki, rano nigdy nie mam czasu na wyszukane makijaże, dlatego całą resztę cieni trzymam w skrzynce na narzędzia, którą odziedziczyłam po siostrze ;D w następnym poście pokażę Wam jej zawartość ;))



Miłej niedzieli! :))))

22 komentarze:

  1. mam ten sam problem z paznokciami, ostatnio kupiłam sobie odżywkę 8 w 1 z EVELINE jeszcze nie widać efektu u mnie ale znajome są z niej zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z rozdwojonymi paznokciami walczę w prosty sposób: obcinam te okropne końce, stosuję merz special i dużo smaruje dłonie kremem, za każdym razem pomaga :) ciekawa jestem zawartości tej skrzyneczki twojej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na rozdwojone paznokcie polecam odżywkę eveline 8 w 1 !! na prawdę jest super... nigdy nie miałam takich paznokci. Nie łamią się. Bo miesiącu stosowania paznokcie urosły mi z centymetr a zawsze miałam krótkie, były tragiczne. Tylko że nie każdy może jej używać np moja mama jak nia pomaluje to całe polą ją palce paznokcie i ciemnieją.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mogę polecić Ci olejek rycynowy- nakładaj cienką warstwę 2-3 razy w tygodniu :) dodatkowo stosuję "spa dla paznokci" z Joko, czyli płyn na bazie wody i składników odżywczych (kosztuje koło 10 zł). Ja bym się zastanowiła nad tą odzywką z eveline, jedni uwielbiają inni nienawidzą, mnie zniecheca formaldehyd w składzie- on zazwyczaj szkodzi...
    No ale to Twoja decyzja :))

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :) bańki chińskie jako ujędrniacze to świetna sprawa! też w tamtym roku masowałam się nimi, jednak głównie pośladki, bo na udach wychodziły mi troche zyly, mam raczej skore naczynkowa i balam sie, ale na posladki dziala super

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też muszę spróbować!

    Pozdrawiam, SL.
    deshonore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Początkowo też myślałam nad wzięciem tego toppera co ty (bo to chyba glorious aquarius, prawda?) ale się zdecydowałam na ten swój :D Pewnie po niego wrócę znając życie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne są te lakiery. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie zapanowałaś nad porządkiem z kosmetykami do makijażu:) ja swoje trzymam w takim przezroczystym pojemniku z IKEI, jest fajnie podzielony na trzy przegródki, więc w każdej mogę trzymać coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś otagowana u mnie, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na moje paznokcie pomogła odżywka Eveline 8 w 1 :D Rewelacyjna jest! :D Lakiery pięknie prezentują się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bańki chińskie!!! CHCĘ!! :D
    już dawno się na nie czaję, ale jakoś o nich zapominam ;) ciekawa jestem jakie efekty zauważysz po regularnym stosowaniu - daj znać koniecznie, to może wreszcie i ja się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Topper z Essence bardzo fajny ;) Co do baniek, to nie jestem przekonana do takich wynalazków, ale spróbować nie zaszkodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Skrzynka po narzędziach zawsze dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo ja też kosmetyki pierwszego kontaktu, czyli te które używam codziennie trzymam w takim koszyczku, tylko, że mój jest fioletowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne paznokcie !

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. na problemy z paznokciami polecam kurację NailTek i Regenerum!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię te lakiery, a kolor super :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo widzę ze tez lubisz lakiery z essence :D piękna ta mięta :))
    a na słabe paznkocie to proponuję odżywkę z Eveline - receptura szwajcarska, na prawde dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobny problem z paznokciami ;> ale dzięki kilku komentarzom pod Twoim postem już wiem co zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń