czwartek, 18 kwietnia 2013

Nowości + olejek do masażu!

Czeeeść Wam!

Miałam pisać częściej, ale wyszło jak wyszło.. Jestem chora i przez ostatni czas nie miałam siły na cokolwiek. Dzisiaj chcę pokazać Wam to co ostatnio kupiłam. A mianowicie: 




1. H&M, okulary przeciwsłoneczne, cena 23,90
2. Tally Weijl, Portfel, kolor pudrowy, na zdjęciu wygląda jakby był brudny ;D cena: 25 zł
3. Nivea, masełko do ust karmelowe, jak dla mnie cuudowne! a przede wszystkim przeprzepyszne! ;D używałam malinowe (pachnie jak mamba), ale jednak to jest numer 1. Następne będzie waniliowe ;D Cena: 8 zł. 



No i na koniec Green Pharmacy, olejek do masażu, antycellulitowy. Cena: 10 zł. Zawiera:

  • olejek migdałowy, który zapewnia poślizg dłoni i pozwala na głęboką penetrację składników aktywnych
  • olejek eteryczny cyprysu reguluje gospodarkę płynami oraz poprawia krążenie krwi wspomagając walkę z cellulitem
  • olejek eteryczny jałowca aktywizuje mikrokrążenie krwi i trofikę tkanek co prowadzi do wygładzenia skóry
  • olejek eteryczny lawendy i limonki sprzyjają regulacji przemiany materii, stymulują procesy zamiany tłuszczu w energię przez co polepszają kształt sylwetki.


Jeszcze nie używałam, czekam na paczkę z bańkami chińskimi i zaczynam kurację antycellulitową na tym olejku. Mam nadzieję, że po jakimś czasie będą efekty i na lato będzie idealnie bez cellulitowo! ;D wczoraj miałam właśnie kurs z masażu bańkami i strasznie się na nie nakręciłam..

A Wy miałyście już do czynienia z bańkami chińskimi? jak efekty? jestem bardzo ciekawa! 

Pozdrawiaaam! :)))


31 komentarzy:

  1. piękny portfel! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtórze za poprzedniczkami... portfel cudny... A masełko Nivea...? nawet nie wiedziałam, że coś takiego istniej... jestem sto lat za Murzynami... musze wypróbowac. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam recenzję o tym masełku ♥
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja posiadam bańkę chińską, tyle że nieoryginalną taki rodzaj podróby, ale efekty przy regularnym użyciu widać. Ciocia mojego chłopka ma te oryginalne jak w salonach i jest nimi zachwycona:) a portfela i masełka zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony kształt okularków !

    OdpowiedzUsuń
  6. sama się nakręciłam na te bańki tylko nie mogę się odważyć ich kupić, może podasz link gdzie kupowałaś i jak przyjdą napisz jakiej są jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne okularki :D a to masełko do ust też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Portfel mnie urzekł, jest przepiękny! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy udane, widzę. :) Okulary są świetne!
    Szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę. *:

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie zaciekawiłaś mnie tymi bańkami chińskimi, bo lato bez cellulitu - to marzenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny portfel i okulary:) i mam takie samo masło do ust, ale waniliowe, przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Portfel jest śliczny! Sama chcę sobie kupić coś podobnego, bo mój już się niestety zniszczył :P
    I uwielbiam te masełka z Nivei! ♥♥♥

    Obserwuje!


    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam sobie kupić ten portfel ale się rozmyśliłam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. To masło do ust jest świetne i pięknie pachnie!
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko okularki i portfel meeega !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow skusił mnie ten karmelowy balsam do ust <3

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na NOWY POST ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię takie duże portfele, wszystko można w nich pomieścić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. moja siostra ma identyczny portfel i jest naprawdę cudny a okularki piękne:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakupy bardzo mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogłam się zdecydować na ten karmelowy balsamki ! Ale już jestem pewna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Super portfel ;]
    no i zaciekawiłaś mnie tym olejkiem - czekam na relację ze stosowania! W połączeniu z bańkami musi przynieść efekt :D
    Czy zwykły laik bez kursu też sobie da radę w masowaniu tymi bańkami? Moja koleżanka ostatnio miała na całym udzie jeden wielki siniak! ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmm to masło z nivei bym sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń