niedziela, 17 lutego 2013

Starcie odżywek do paznokci :)

Cześć :)

Leniwa niedziela to najlepszy czas na poświęcenie czasu na doprowadzenie paznokci do porządku. Z racji, że ostatnimi czasy moje pazurki są w bardzo fatalnym stanie maltretuje je różnymi odżywkami. Główny problem to łamliwość, kruchość oraz rozdwajanie.. 

Mój najnowszy nabytek to odżywka do paznokci SENSIQUE "Protein in action"




Jest to odżywka do pękających, rozdwajających się paznokci. Doskonale wygładza płytkę i tworzy mocną, ochronną powłokę. Zapobiega ona przebarwieniom (idealnie nadaje się jako baza pod kolorowy lakier) i łamliwości. Zawiera mleczko kokosowe, bogate w węglowodany, sole mineralne i witaminy. Substancje te działają odżywczo, nawilżająco i zmiękczająco. Nadaje delikatny, mleczny kolor. Po ponad tygodniowym stosowaniu zauważyłam wyraźną poprawę co do rozdwajania płytek. Idealnie wyrównuje płytkę, co zapobiega dalszemu rozwarstwianiu. Cena odżywki to 7,50. 




Wcześniej stosowałam odżywkę z EVELINE "SOS dla kruchych i łamliwych paznokci". 




Byłam z niej zadowolona, jednak irytowało mnie to, że odżywka była bezbarwna oraz to, że nie wygładzała idealnie płytki paznokciowej co powodowało dalsze rozdwajanie. Trzeba przyznać, że zdrowe paznokcie wzmacniała i robiły się mocniejsze, jednak na moich paru paznokciach, które do połowy są rozdwojone nie było widać efektu. Cena odżywki to od 7 do ok. 11 zł. Trzeba dobrze upolować :) Polecam ją osobom które mają zdrowe paznokcie i chcą w szybki sposób je wzmocnić. Wystarczy przez 4 dni nakładać odżywkę warstwa po warstwie, a następnie cieszyć się twardymi pazurkami :)

A jakie są Wasze opinie co do stosowania tych odżywek? Może znacie jakieś inne, które pomogą rozdwojonym paznokciom? :)

40 komentarzy:

  1. Urzywałam odżywki eveline 8w1 jednak jestem negatywnie zaskoczona.. Paznokcie bolały mnie okropnie po nałożeniu warstwy odżywki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie masz wrażliwe paznokcie. Spróbuj tą z Sensique, jest delikatniejsza i na pewno nie będzie takiego efektu :)

      Usuń
  2. również mam problem z łamliwymi i kruchymi paznokciami więc czekam na recenzję tej odzywki z sensique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wspomniałam w poście po tygodniu stosowania jest super :) jeśli coś się zmieni to z pewnością napisze! :)

      Usuń
  3. kiedyś używałam jakiejś odżywki na łamliwe paznokcie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a da się jakoś dokładniej? ;) z jakiej firmy?

      Usuń
  4. Fajnyy blog ;D

    Też obserwuję ;http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o widzę, że też dopiero co zaczynasz, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używałam odżywki z eveline 8w1 ale niestety nie zauwazylam rezultatow. Plus jeszze słyszałam że powoduje choroby płytki paznokciowej. Zdecydowanie preferuję odżywki na bazie olejku np. Regenerum. Mimo ze kosztuje te 18 złotych jestem z niej bardziej zadowolona. Paznokcie były w lepszej kondycja, nie rozdwajały się i były mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę wypróbować, dzięki za radę :)

      Usuń
    2. Ja tez nie jestem zadowolona z eveline 8w1. Niestety ale po miesiacu regularnego stosowania nie zauwazylam rezultatow. Teraz daje jej druga szanse i kolejny miesiac zobaczymy co z tego wyniknie. Jak nic, bede musiala sprawdzic tę z sensique

      Usuń
  7. Nie stosowałam żadnej odżywki i szczerze żałuję,bo po ostatnich tipsach na studniówkę moje paznokcie są w opłakanym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam kiedyś odżywki Eveline 7 w 1 była bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Jutro kupię, właśnie takiego czegoś potrzebowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię odżywki z Eveline, ale inną wersję, bo tej tez nie lubie, ze względu na to ze byla bezbarwna :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolorek, lubię takie delikatne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo by mi się przydała, od jakiegoś czasu paznokcie mi się łamią i rozdwajają, nie jestem zadowolona z tego powodu, fajnie opisałaś, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi pomogła Delia Cosmetics ;) Polecam ta odzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post :) zapraszam do obserwowania i polubienia mojej stronki, i sama zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. musiałabym sobie kupić. ;d
    fajny blog.
    obserwuje. ♥
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie z Eveline są najlepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Wreszcie ruszyłyśmy! Serdecznie zapraszam do czytania, komentowania i udostępniania. Mam nadzieje, że się spodoba. http://makeawishsister.blogspot.com/

    Skorzystam na pewno z porady odżywek do moich strasznie zniszczonych paznokci(M).
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja lubie tą diamentową z Eveline.. mam też tą różową ale ona po dniu a czasem nawet po połowie mi odpryskuje..

    OdpowiedzUsuń
  19. ja stosuję Eveline"twarde i mocne jak diament" i jestem mega zadowolona .! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę sobie kupić jakąś odżywkę, bo odkąd zaczęłam się odchudzać są w strasznym stanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja sobie muszę dopiero kupić jakąś odżywkę :)
    obserwuję :)

    karmelowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie eveline najlepsza! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie używałam odżywek do paznokci, moje same w sobie są mocne ale to też pewnie zasługa tego że mam je ciągle pomalowane i dzięki temu są mocniejsze :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. j aod eveline uzywam 8w1 i jestem bardzo zadowolona

    dzięki za odwiedziny:*
    zapraszam ponownie

    http://www.facebook.com/BachaBaszka
    http://bacha-baszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja jeszce nigdy żadnych takich nie uzywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz ładne paznokcie. Lakier bardzo ładny i pożyteczny do szkoły ;p Nie jest wtedy tak widoczny ;) Ciekawy blog. Zapraszam do sb -> http://myworldoffashionandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję za odwiedziny :) co do odzywek to Eveline 8w1 jest bardzo dobra, potrafi zdziałać cuda, jednak osoby z nadwrażliwością na formaldehyd muszą uważać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie ostatnio nęka problem rozdwajających się paznokci

    OdpowiedzUsuń
  29. o tej z Sensique pierwsze słyszę, a tę Evelline mam i jestem z niej niezadowolona :/ nic nie robi z moimi paznokciami, do tego szybko się ściera i nie nadaje ani pod lakier ani na wierzch... padaka... świetna jest ta odżywka 8w1 i tę mogę ci polecić z czystym sercem :)

    OdpowiedzUsuń