wtorek, 26 lutego 2013

Wyróżnienie :)

Cześć :) obiecałam Wam, że dodam efekt po koloryzacji, niestety zdjęcia robione kamerką laptopa nie oddają prawdziwego koloru, a teraz nie mam dostępu do aparatu, dlatego będziecie musiały troszkę poczekać. Na dniach postaram się dodać zdjęcia :)

Miałam dzisiaj nie pisać, ponieważ mam sporo nauki (moja ukochana dermatologia). Jednak zostałam wyróżniona przez http://hybrid-lifestyle.blogspot.com/ za co serdecznie dziękuję :* i gorąco zachęcam do odwiedzenia jej bloga :)) 

Pytania zadane przez Kasię: 

1.Nie mogę obejść się bez… internetu, straszne uzależnienie!

2.Cenię rodziców za… trud włożony w moje wychowanie oraz za przekazane wartości, którymi kieruję się w życiu. 

3.Kraj który chciałabym kiedyś odwiedzić to…Portugalia oraz wyspa Bora Bora.

4.Nie lubię ludzi, którzy… notorycznie się nad sobą użalają i szukają w sobie niedoskonałości zamiast zaakceptować swoją osobę.

5.Szanuję ludzi, którzy… akceptują siebie bez względu na to jak wyglądają i mają w nosie to co sądzą o nich inni :)

6.Moim wzorem do naśladowania jest/są… staram się nikogo nie naśladować, ponieważ najważniejsze jest to aby zawsze być sobą :))

7.Milion euro wydałabym na… tak dużo pieniędzy, że chyba na wszystko by wystarczyło. Na samym początku otworzyłabym swój wymarzony salon kosmetyczny, a następnie kupiłabym sobie dużą garderobę i masę szpilek!   :)

8.Zmieniłabym w sobie… miłość do bałaganu w pokoju :) Chociaż nie koniecznie bo tylko wtedy wiem gdzie wszystko się znajduje :) 

9.Bardzo lubię w sobie... brzmi łatwo, niestety bardzo ciężko znaleźć odpowiedź... i chyba nic nie wymyślę :D

10.W niedzielne poranki uwielbiam… leniuchować :) jedyny dzień kiedy można pozwolić sobie na chwilę odpoczynku.


Zapraszam do zabawy: 











Moje pytania do Was: 
1. Życiowe motto to...
2. Moje ulubione perfumy to...
3. Moje największe marzenie to...
4. W mojej torebce nie może zabraknąć... 
5. Moja ulubiona książka to...
6. Ulubiona piosenka to...
7. W wolnym czasie...
8. Chciałabym w sobie zmienić...
9. Ulubiona pora roku to...
10. Kocham siebie za...


Zapraszam do zabawy! ;D 

13 komentarzy:

  1. jutro postaram się odpowiedzieć, i bardzo dziękuje za to wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze jak mi miło :) zapewne niedługo pojawi się u mnie odpowiedz na ww. pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie i odpowiem lada chwila :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha też mam tak jak w punkcie 1 :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może masz ochotę na obserwację? Ja już klikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo za wyróżnienie :) Postaram się odpowiedziec na pytanka w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie dziś mam taki niedzielny poranek pełen leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie dziękuję i również dołączyłam do obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń