środa, 6 marca 2013

Moje nowości :)

Cześć, 

dawno nie pisałam, ponieważ musiałam się skupić trochę na nauce. Dzisiaj wracam i chcę Wam pokazać dwie rzeczy. Pierwsza z nich to zestaw do manicure, który jakiś czas temu wygrałam w konkursie na fb, zorganizowanym przez firmę Kontact. Szczerze powiedziawszy to liczyłam na większy szał odnośnie wygranej , ale lepsze to niż nic ;D 



W zestawie znajduje się:
1. TOP COAT Lakier nawierzchniowy utwardzający, bezbarwny ze złotymi drobinkami. Idealnie nadaje się na jakiś kolorowy lakier. Dodaje ładnego blasku oraz sprawia, że lakier nie odpryskuje zbyt szybko. Zawiera filtry UV-A i UV-B.
2. Oliwka do skórek cytrynowa. Super nawilża, ma właściwości odżywcze i wzmacniające. Jestem z niej najbardziej zadowolona, ponieważ nigdy nie używałam takiego preparatu, a po jego stosowaniu zauważyłam, że skórki są wyraźnie miększe. 
3. Pilniczek, bloczek.
4. Naklejki na paznokcie (nigdy nie używałam, ale za jakiś czas je wykorzystam)


Druga rzecz jaką chcę się pochwalić to dzisiejszy zakup. Zestaw z NIVEA aqua effect do cery normalnej i mieszanej. W skład zestawu wchodzi żel do twarzy, tonik odświeżający oraz krem nawilżający na dzień. 




Każdy z nich jest wzbogacony w witaminę E i Hydra IQ. Krem jest również wzbogacony filtrem UV, co przy zbliżającej się pogodzie, sprawdzi się idealnie. Więcej nie jestem w stanie napisać, ponieważ jeszcze nie używałam kosmetyków. 

A najpiękniejsze w tym wszystkim jest to że zestaw kosztował jedynie 11,90 !! ;D Mam nadzieję, że się sprawdzi. 

Może któraś z Was używała tych kosmetyków? Będę wdzięczna za opinie o nich :)


I jeszcze jedno! Dzisiaj miałam szkolenie z masażu gorącymi kamieniami. Rewelacyjna sprawa, gorąco polecam, pełen relaks. Można odpłynąć podczas masażu :) jak tylko się dorobię kupuję kamienie i będę wszystkich masować :D

17 komentarzy:

  1. a ja jeszcze nic nigdy nei wygrałam na facebooku :c ale co tam :D
    Zapraszam do mnie :))
    http://navitia0070.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna oliwka do skórek, lubię takie rzeczy :D fajnie pachną i nawilżają suche skórki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety mi nievea do twarzy nie służy poza mleczkiem ktore jest ok.. kremy mnie uczulają i podrażniają :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się na ochotniczkę na masaż!
    Uwielbiam takie relaksacyjne sprawy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak uzbieram 2 tysiące, żeby kupić porządne kamyczki to zapraszam! ;D

      Usuń
  5. dziękuję za komentarz:*
    świetny masz blog i rónież obseruję ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie nivea i to bardzo;) a zestawik do paznokci tez fajny;)

    pozdrawiam i zapraszam wszystkich na konkurs do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za miły komentarz, mam nadzieję, że Ci się u mnie spoddobało na tyle, żeby zaobserwować i wpadać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię żele do twarzy z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie Ty dopadłaś taką promocję na zestaw nivea? :) Napisz coś o tym kremie jak już wypróbujesz, bo ostatnio wydaje mi sie ze cera mi się trochę przesusza i szukam czegoś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko przeczytałam o masażu gorącymi kamieniami, natychmiast zapragnęłam tego :<

    Jak również miałam przyjemność nominować Cię do małej zabawy. :) Informację znajdziesz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo 4 mi się podoba :) odkąd zaczęłam bardziej dbać o paznokcie uwielbiam naklejki :D
    również obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oliwka do skórek cytrynowa , brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten krem Nivea - mogę polecić, całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń