poniedziałek, 18 marca 2013

:)

Siemka,

dawno mnie tu nie było.. ta zima mnie wykończy.. z niecierpliwością czekam na WIOSNĘ i dawkę pozytywnej energii! Znowu nas zasypało.. mam nadzieję, że do 21 marca wyjdzie piękne słoneczko i będzie można spokojnie wypić piwko w plenerze! 

Dzisiaj byłam na baaardzo małych zakupach, ponieważ postanowiłam oszczędzać pieniądze, aby na wiosnę kupić jakiś nowe rzeczy do szafy :) oprócz niezbędnych rzeczy zaopatrzyłam się w zestaw do domowego manicure Perfecta.. powrót minusowej temperatury i śniegu niekorzystnie wpłynął na stan moich dłoni, dlatego jutro biorę się do roboty i doprowadzam dłonie do idealnego stanu! Jutro szczegółowo go opiszę :) miałam już kiedyś zestaw do domowego pedicure z Perfecty i był genialny, dlatego wierzę, że się nie zawiodę :)




Kupiłam również nawilżającą maseczkę do twarzy z Kolastyny.. strasznie łuszczy mi się skóra na nosie.. trzeba coś z tym zrobić.. szczegółowa recenzja również jutro ;D




A teraz zabieram się do czytania Waszych postów, bo mam spore zaległości.. no i czekają na mnie notatki z kosmetologii z mikrodermabrazji ;D 


Tak więc życzę Wam dobrej nocy i do jutraaa :))

8 komentarzy:

  1. Och z tą wiosną to różnie bywa, bo teraz zapowiadają tylko śnieg i śnieg,który idzie do Nas, od naszych zachodnich sąsiadów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, zdecydowanie już najwyższy czas na wiosnę! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem saszetki Perfecty do pedicure to straszny bubel, a za to manicure wyszedł im pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam z perfekty maseczek do twarzy i są całkiem fajne ;)
    Zima jest straszna, a dziś to generalnie przegięcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh ;/ ta zima mogła by już sobie iść .
    Jestem ciekawa tej maseczki .

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję maseczki, mam podobny problem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta nawilżająca musi być fajna :))

    OdpowiedzUsuń