czwartek, 7 marca 2013

Kolejne wyróżnienie :)

Czeeeść!

Przede mną kolejne wyróżnienie, baaardzo serdecznie dziękuję http://sandy-osman.blogspot.com i zapraszam do odwiedzania jej blooga! ;) 

Zadane pytania:


1. Najbliższe plany na przyszłość... ukończenie studiów i założenie własnego wypasionego salonu kosmetycznego :D w którym każda z nas będzie się czuła pięknie! :))


2. Cecha,która denerwuje Cię u innych.. staram się nie denerwować sposobem bycia innych ludzi. Te osoby, które darzę jakąkolwiek sympatią, akceptuję ze wszystkimi wadami ;D 


3. Osoba (znana lub nie) która Twoim zdaniem jest godna naśladowania.. wg mnie nie należy nikogo naśladować i być SOBĄ.


4. Pomysł na udany wieczór.. udany wieczór to taki, który spędzam w towarzystwie przyjaciółek. Nie ważne czy pijemy wtedy piwo w pubie czy siedzimy pod kołdrą z ciepłą herbatą.. najważniejsze, że jesteśmy RAZEM :)


5. Twoje najlepsze wspomnienie z czasów szkoły podstawowej/gimnazjum.. było to tak dawno temu, że już nie pamiętam.. ;D


6. Największym wsparciem dla Ciebie jest.. moja kochana mamiiii Jolcia, na którą można liczyć w każdej sytuacje bez względu na to czy jest dobrze czy źle! ;)


7.  Film,który powoduje u Ciebie wzruszenie za każdym razem? Leon zawodowiec.. 


8. Na jakie wartości stawiasz w życiu? Liczy się przede wszystkim rodzina i przyjaciele. 

Najważniejsze jest, aby pielęgnować stosunki z najważniejszymi osobami w naszym życiu :) dzięki  tym osobom jesteśmy tym kim jesteśmy i powinniśmy im za to dziękować!

9. Co sądzisz na temat przyjaźni damsko-męskiej? Dobrze mieć przyjaciela odmiennej płci, wtedy można sprytnie dowiedzieć się wszystkiego o kobiecie lub mężczyźnie. A jak wiadomo przyjaciele mówią sobie wszystko na każdy temat. Trzeba tylko uważać, żeby się nie zakochać! ;D


10. Twój najlepszy sposób na stresujące sytuację..  jako tako nie odczuwam stresu.. przed maturą i egzaminem na prawo jazdy reagowałam w dziwny sposób, ponieważ cały czas się śmiałam i starałam się nie myśleć o tym co mnie zaraz czeka. 



Już ostatnio wyznaczałam osoby do pytań, dlatego teraz sobie to odpuszczę. Nie chcę  zawracać Wam głowy i zabierać Wasz cenny czas ;D   miłego wieczoruuu! :))


10 komentarzy:

  1. widzę, że mamy wiele wspólnego :) chociaż ja stres odczuwam baaardzo mocno niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mama jednak do najlepsza przyjaciółka.:))
    Dziękuje bardzo za odpowiedź na pytania,miło jest dowiedzieć się czegoś o Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moim planem na przyszłość jest również skończenie studiów

    OdpowiedzUsuń
  4. salon kosmetyczny to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne odpowiedzi.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z kolei zawsze ryczę na Titanicu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie czasem dostać takie pytania i zastanowić się nad tym, o co akurat nas pytaja ;) To takie odkrywanie siebie samego po raz x :D

    OdpowiedzUsuń