wtorek, 19 marca 2013

Zabieg manicure PERFECTA



Dzisiaj zrobiłam zabieg regenerujący Perfecta. Z rezultatów jestem mega zadowolona!
Jak widzicie na zdjęciu poniżej moje dłonie potrzebowały porządnej dawki nawilżenia i ten kosmetyk poradził sobie w 100% :) Każdy się śmieje, że jak na panią kosmetolog mam strasznie zaniedbane dłonie.. ale jak to mówią szewc w dziurawych butach chodzi.. ;D



Na samym początku trzeba było wykonać 5 minutowy szafirowy peeling. Zawiera on w sobie sproszkowany  szafir, ciekłą parafinę (działanie ochronne), masło ze skórki pomarańczowej (działanie łagodzące), glicerynę i alantoinę. Drobinki szafiru są baardzo malutkie i delikatne, nie podrażniają wrażliwej skóry dłoni. Dobrze złuszczają martwe komórki naskórka i przygotowują skórę do wchłonięcia serum. 



Następny krok to regenerująca maska-serum do wysuszonej i spierzchniętej skóry (idealnie dla mnie). Zawiera ciekłą parafinę, nawilżający olejek z jojoba, regenerujący wyciąg z arniki górskiej, glicerynę i alantoinę. Nakłada się grubą warstwę na 15 min po czym wmasowuje się nadmiar serum w dłonie. Na sam koniec zawsze dokładam krótki masaż dłoni, aby poprawić krążenie. 



Po tym krótkim domowym zabiegu czułam się jakbym wyszła od kosmetyczki zaraz po zabiegu z ciekłą parafiną. Jest to rewelacyjna propozycja dla osób które w szybki sposób chcą poprawić kondycję skóry dłoni :) Cena również jest zachęcająca (ok 2 zł). Zużyłam pół opakowania, czyli następny zabieg za tydzień :) i jestem pewna, że będę stosować go regularnie :)

Na dniach użyję maseczki z Kolastyny i napiszę jak wrażenia! Pozdraaawiaaam :))))))

41 komentarzy:

  1. Ja też muszę zafundować taki zabieg moim dłonią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam,że przydałby się taki zabieg moim dłonią:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zabieg jest rewelacyjny :) Ja jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też jest coś takiego potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać efekty super ;) Trzeba od czasu do czasu zrobic sb taki zabieg dla swoich dłoni. Nowy post, zapraszam -> http://iamisabell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za obserwację, odwdzięczam się tym samym :)))
    Muszę sobie przeprowadzić taki zabieg :) zapowiada się rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. czasami sobie robie takie spa dla dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety mam awersję do wszystkiego co tłuste na rękach.. ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. great post!
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze sobie również zafundować taki zabieg. Moje ręce przez zimę są w okropnym stanie. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. takie kuracje zawsze pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. thanks for follow me dear!
    follow you back now :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kuracja :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten zestaw ale jeszcze go nie użyłam :) po twojej recenzji widzę że fajna sprawa więc może wieczorkiem się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja skora jest naprawde sucha i zawsze potrzebuje dobrego nawilzania ;)

    Z przyjemnoscia obserwuje i zapraszam na Makijaz do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, mi też przydałby się taki zabieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj też by mi się przydał taki zabieg , świetnie tu:)
    pozdrawiam serdecznie
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  18. super są te zabiegi ;) Na szczęście mam kogoś kto się tym zajmuję i często mi funduje taki relaks dla dłoni :) Super blog :) Zapraszam do mnie i obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks like a great product! Thanks for sharing! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog and (if you like) following back via GFC and Bloglovin'? xx

    Blog: sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. chcialabym zafundowac swoim dloniom taki zabieg, a chciec u mnie to znaczy zrobie to!

    OdpowiedzUsuń
  21. przyjemnie TU :)

    *Obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  22. musze spróbować ;)

    zapraszam do wzajemnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie używałam bo w sumie moim dłoniom wystarcza krem :)
    może obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje ulubione zabiegi :))
    zapraszam do nas
    http://makeawishsister.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja już obserwuje pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. oo tez potrzebuje czegos takiego.. mam mega suche dlonie :/
    obserwujemy? jak tak to zacznij
    i-checked-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny blog:)
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  28. O wow, lubie perfecte :)
    + obserwujemy?:*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam takie suche dłonie że masakra.... dzięki za post ..przyda isę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja sobie na razie, testuje maseczki do twarzy z tej właśnie firmy :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam wszystkie takie kosmetyki :D
    masz ochotę na wzajemną obserwację? :) daj znać u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello dear nice blog ! =) Happy Easter! Want to follow each other? I'm already follow you =)! I wait u in my blog <3 <3 <3 KISSESSSSS

    http://thefashionvictimbyantonellabasile.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja narazie nie narzekam na moje dłonie :) wesołych! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuje! - > to mój rewanż ;)

    http://iamisabell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję bardzo, ja też bd zaglądać częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. o chetnie wyprobuje!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja rowniez chetnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. tez by mi sie cos takiego przydalo :)

    zapraszam do siebie http://pigulinaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń