czwartek, 14 lutego 2013

Pierwsze kroki..


Cześć,

początki bywają trudne i tak jest właśnie u mnie. Od bardzo dawna planowałam założenie bloga, jednak zawsze odkładałam to na później. Dzisiaj pokonałam swoje wszelkie obawy i tak oto JESTEM!

Na początku zacznę od tego jakie treści będzie można u mnie przeczytać.. No to tak.. nazwa bloga wskazuje na to, że będzie to miszmasz, czyli mieszanina tego co dotyczy każdej z nas. Jako studentka kosmetologii interesuję się wszystkim tym co związane z urodą oraz kobiecym pięknem. Jestem uzależniona od kupowania kosmetyków, testowania ich i wybierania tych, które najlepiej mi służą. Postanowiłam więc, że fajnie byłoby dzielić się z innymi wiedzą zdobytą na uczelni oraz tą którą czerpię z własnego doświadczenia. Z czasem, jeśli będziecie zainteresowani innymi tematami będę wprowadzać nowości tematyczne. Na razie skupię się na prezentowaniu tego co znajduje się w mojej kosmetyczce oraz co ostatnio wpadło w moje ręce.

Służę WAM wszelką pomocą, jeśli macie jakieś pytania to możecie śmiało pytać.

A już zaraz pierwsza recenzja!

4 komentarze:

  1. Witam Cie w Blogosferze :)
    wiem sama po sobie że ciężko się zebrać.. i ciężkie bywają początki :) ale życzę Ci wytrwałości i motywacji w prowadzeniu Bloga :)

    Ahh coraz częściej żałuje że nie poszłam na Kosmetologię a wybrałam Bankowość, co prawda pracuje też w tej branży no ale po 1 roku wszystko mi się odkręciło i uświadomiłam sobie że moją pasją nie są cyferki $$$ :D tylko właśnie kosmetyki. ale jeszcze wszystko przede mną :)

    pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. wyłącz szyfrowane zabezpieczenie komentarzy... zdecydowanie odstrasza to komentujących ;)
      sama dostałam tą rade na początku więc i Tobie radze :)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o kosmetologie to zdecydowanie polecam! Nie ma to jak łączyć przyjemne z pożytecznym :) trzeba tylko wybrać dobrą uczelnię i cieszyć się tym co kocha się robić :) Trzymam kciuki, na realizację marzeń i pasji nigdy nie jest za póżno! Pozdrawiam! :))

      Usuń
  2. Ja też nowa jestem, od niedawna prowadze bloga, zyczę powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń