sobota, 23 lutego 2013

FARBA DO WŁOSÓW L'OREAL

Cześć, 

wczoraj farbowałam włosy, dlatego dzisiaj krótka recenzja farby jakiej używam. A mianowicie jest to farba do włosów marki L'oreal Feria Preference. 



Jestem blondynką i od bardzo dawna farbuję włosy na ten kolor. Wybór farby jest bardzo trudny, bo zawszę martwię się o to, aby włosy nie miały żółtego odcienia. W moim przypadku jest bardzo ciężko, ponieważ nie ważne co bym nie zrobiła na początku i tak mam żółty efekt. Po jakimś czasie, farba się lekko wypłukuje i jest o wiele lepiej. W swoim życiu miałam do czynienia chyba z wszystkimi możliwymi farbami różnych marek. I tak oto przedstawiam wam moją ulubioną, która jakiś czas temu przypadła mi do gustu. W pudełeczku znajduje się taki zestaw: 


Pokochałam tą farbę dzięki odżywce po koloryzacji. Dzięki niej włosy nie są zniszczone, miękkie w dotyku, a przede wszystkim kolor utrzymuje się przez długi czas. Odżywka wystarcza na bardzo długi czas, jest bardzo wydajna. Cena farby jest jednak wysoka: 34 zł jednak w promocji można ją upolować nawet za 25 zł, czyli nie jest źle. W porównaniu do koloryzacji u fryzjera na pewno zaoszczędzimy. 

Miałyście kiedyś styczność z tą farbą? Jakie są wasze wrażenia? Jestem ciekawa jakie inne farby polecacie :) Może coś mnie zaciekawii :)

15 komentarzy:

  1. ja farbuje u fryzjera, ale kiedyś farbowałam Casting Creme Gloss czy coś takiego też z Loreal, była dobra i nie niszczyła włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie zobaczyłabym efekt :) ja nie farbuję włosów ale ostatnio coraz częściej myślę o lekkim rozjaśnieniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie farbuje włosów, ale czasami zastanawiam się nad koloryzacja. Jestem ciemna blondynka a bardzo podoba mi się jasny blond jednak obawiam się ze po farbowaniu kolor będzie nienaturalnie wyglądać. Chętnie zobaczylabym Twój efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie, pochwal sie efektem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. w następnym poście dodam efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie farbuję :) podoba mi się mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chyba zaczne koloryzację;-) coraz więcej siwych włosków;-))
    pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam tej farby, ale ciekawa jestem jak wyszedł ten kolor u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mialam tej farby -wiec trudno mi sie wypowiadac do tej pory uzywalam najczesciej Casting...
    ostatnio zamowilam herbatint -sporo o niej slyszalam dobrego:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ja do tej pory farbowałam u fryzjera, na dniach będę rozjaśniała odrosty pierwszy raz sama, ale farbą fryzjerską, więc na temat farb drogeryjnych się wypowiedzieć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nigdy nie farbowałam włosów - z mojego naturalnego koloru jestem zadowolona, więc niestety nic nie doradzę w farbach do włosów:( Ale zapraszam do siebie po wyróżnienie i do udziału w zabawie:)
    http://hybrid-lifestyle.blogspot.com
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja rowniez lubie L'Oreal, ale uwazam, ze sa zbyt drogie wiec kupuje wylacznie, kiedy sa promocje...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przez baaaardzo długi czas farbowałam włosy wyłącznie tą farbą :) jest naprawdę świetna! jednak trzeba było troszkę obciąć koszty bo cena jest wygórowana moim zdaniem i znalazłam rewelacyjny jej zamiennik jakim jest farba z Garniera Color Sensations. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jest w promocji to nie jest tak źle ;D i chyba nigdy z niej nie zrezygnuję , ponieważ odżywka dołączona do farby jest rewelacyjna :))

      Usuń
  14. Na poczatku kolor super,ale szybko sie zmywa z perlowego robi sie bialy.

    OdpowiedzUsuń